Vi har valgt at gå væk fra den klassiske kontaktpersonsmodel, fordi borgernes behov er mangefacetterede og kræver flere perspektiver. I stedet tager teamet fælles ansvar for planlægning, opfølgning og den daglige indsats, så der skabes:
Større sammenhæng i borgerens forløb
Mere stabilitet, fordi flere kender borgerens behov indgående
Højere kvalitet, da faglighederne supplerer hinanden
Mere tryghed, særligt i situationer hvor kompleksiteten er høj
Det tværfaglige samarbejde sikrer, at borgerne får en indsats, der både er helhedsorienteret, konsistent og varmt forankret i deres livshistorie og ønsker.